Bureau Veritas België behaalt het Safeguard label!

aug. 7 2020

Enige tijd geleden ontwikkelde Bureau Veritas het Safeguard label (Restart Your Business With BV). Dit label kunnen bedrijven en andere instellingen behalen om aan te tonen dat ze als onderneming op een duurzame manier voldoen aan alle Covid-19 maatregelen opgelegd door de overheid. Zo kan bewezen worden dat men vanuit management commitment alles in het werk stelt om de veiligheid en gezondheid van medewerkers en bezoekers te beschermen.

Safeguard label

Ook binnen Bureau Veritas is het noodzakelijk om te voldoen aan de eisen van dit label waarbij we alles in het werk stellen om de regels te respecteren en zo op lange termijn een veilige omgeving voor onze medewerkers en bezoekers te creëren. Om die reden ondergingen we bij Bureau Veritas België zelf deze Safeguard audit waarbij we met trots kunnen melden dat het certificaat effectief behaald werd. Veiligheid is en blijft onze topprioriteit, zeker in deze onzekere en toekomstige tijden.

Om ook aan uw medewerkers en bezoekers te kunnen aantonen dat u hen ontvangt in een veilige omgeving, kunt u hetzelfde certificaat behalen. Kijk voor meer informatie over Restart Your Business With BV op onderstaande link.